Amaç:
Bu meslek atölyesi ile Bilgisayar ve Yazılım Mühendisliği alanlarındaki program geliştirme süreçlerini programlama dilini kullanarak keşfedeceğiz. Bilgisayar animasyonu, bilgisayar grafiği ve etkileşimli yazılımlar üretebileceksiniz.
Üç aşamadan oluşan meslek atölyesinin birinci aşamasında programlama dili ve program geliştirme süreçleri irdelenecek, giriş seviyesinde örnekler ile programlama(Java) dilinin temelleri oluşturulacaktır. Daha sonra, fizik ve matematik bilgilerinizi kullanarak birlikte geliştirmeye başlayacağımız program ile bir topun yerçekimi etkisi ile yere vurduktan sonra ne şekilde davrandığının simülasyonunu tamamlayacaksınız. Matematik bilginizi ve programlama dilini kullanarak bilgisayar grafiklerini oluşturup, giriş seviyesinde animasyonlar hazırlayabileceksiniz. Son aşamada ise basit bir oyun tasarımı yapacaksınız.
Dr. Öğr. Üyesi Abdül Kadir GÖRÜR,
Dr. Öğr. Üyesi Murat SARAN
http://processing.org ev sayfasından download kısmından (https://processing.org/download) kullanmakta olduğunuz işletim sistemi (Windows, MacOS, Linux) için uygun olan sürümü indirip bilgisayara kurulmuş olması gerekir.
Pazartesi | Salı | Çarşamba | Perşembe | Cuma | |
09:00/09:50 | AÇILIŞ | SOSYAL ETKİNLİKLER | |||
10:00/10:50 | MUH 04 | MUH 04 | SOSYAL ETKİNLİKLER | ||
11:00/11:50 | MUH 04 | MUH 04 | SOSYAL ETKİNLİKLER | ||
12:00/12:50 | Öğle Arası | ||||
13:00/13:50 | MUH 04 | MUH 04 | SOSYAL ETKİNLİKLER | ||
14:00/14:50 | MUH 04 | MUH 04 | SOSYAL ETKİNLİKLER | ||
15:00/15:50 | KULÜP ÇALIŞMALARI | KULÜP ÇALIŞMALARI | KULÜP ÇALIŞMALARI | KULÜP ÇALIŞMALARI | SOSYAL ETKİNLİKLER |
16:00/16:50 | KULÜP ÇALIŞMALARI | KULÜP ÇALIŞMALARI | KULÜP ÇALIŞMALARI | KULÜP ÇALIŞMALARI | KAPANIŞ |